Cateva exemple de pachete externalizare servicii IT
Redus
- Personalizare pachet servicii in conformitate cu nevoile tale
- Suport tehnic zilnic* intre orele 10-18
- 3h timp asteptare maxim
pentru conexiuni remote - 8h timp asteptare maxim
pentru interventii on-site - Servicii incluse: consultanta, suport tehnic hardware/software calculatoare
Standard
- Personalizare pachet servicii in conformitate cu nevoile tale
- Suport tehnic zilnic* intre orele 10-18
- 2h timp asteptare maxim
pentru conexiuni remote - 8h timp asteptare maxim
pentru interventii on-site - Servicii incluse: suport tehnic hardware/software calculatoare, retea, servicii mentenanta/gazduire website
Complet
- Personalizare pachet servicii in conformitate cu nevoile tale
- Suport tehnic on-site zilnic* intre orele 10-18 & remote 24/24
- 1h timp asteptare maxim
pentru conexiuni remote - 4h timp asteptare maxim
pentru interventii on-site - Servicii incluse: consultanta, suport tehnic hardware/software calculatoare, retea, servicii mentenanta/gazduire website, servere, dezvoltare software, alte servicii IT
*) Suportul tehnic on-site este oferit in zilele lucratoare exceptand sarbatorile legale.
Toate pachetele de servicii se negociaza in functie de nevoile companiei tale. In pachetul de externalizare ales, pot fi incluse servicii de consultanta IT, suport tehnic software remote, suport tehnic on-site software & hardware calculatoare, imprimante si echipamente retea, gazduire si mentenanta site web, servicii email, backup, monitorizare preventiva echipamente si servicii, dezvoltare software precum si alte servicii IT.